MKB Digicafé: CRM: heb jij nog tijd voor je klant?


Evenementgegevens

  • Datum:

Als je de klantreis van jouw cliënt in kaart brengt, weet je nog beter wanneer deze geïnteresseerd is in welke dienst van jou bedrijf. Susan Visser van Zeker Susan brengt focus aan in jouw dagelijkse werkzaamheden en geeft inzicht in handige tools.

 

Drie gratis online bijeenkomsten voor zakelijke en overige dienstverlening over het inzetten van klantcontact

 

Hoe bereik je jouw klanten en hoe profiteer je van digitale kansen voor jouw bedrijf? Als ondernemer is klantcontact erg belangrijk voor het opbouwen en onderhouden van je relatie met je klant.

 

Ook online zijn hiervoor veel mogelijkheden, hoe zet je handig je data in, welke tools kun je hierbij gebruiken en wat zijn de online klantcontact trends. Goede vragen die allemaal aan bod komen tijdens drie opeenvolgende gratis MKB Digicafés op dinsdagmiddag 2 november, 7 december en 11 januari. Meld je direct aan!

 

Tijdens dit speciale drieluik van het MKB Digicafé nemen we je mee in de wereld van Online klantcontact, speciaal gericht op zakelijke en overige dienstverlening. In de online kennissessies delen experts alle ins & outs om hiermee succesvol aan de slag te gaan.